Loading...
TVN Style - 2024-11-10 11:30
program rozrywkowy
Magda Gessler przyjmuje zaproszenia kolejnych właścicieli lokali gastronomicznych, którzy potrzebują pomocy. Odwiedza restauracje stojące na krawędzi bankructwa i przejmuje w nich obowiązki szefa. Wykorzystuje swoje doświadczenie w branży i niezawodną intuicję. Próbuje potraw, testuje umiejętności personelu i sprawdza higienę pracy. Potem na dwa dni zamyka lokal i wprowadza poprawki: układa nową kartę, uczy kulinarnych sztuczek i zmienia wystrój wnętrz. Goście ocenią efekty metamorfozy lokalu. Po kilku tygodniach Magda Gessler wraca, by sprawdzić, czy ciężką pracę zwieńczył sukces. Zanim Asia otworzyła Pierogarnię, przez trzy lata z powodzeniem prowadziła własne bistro. Przejęła kolejny lokal, ponieważ jego właściciele nie byli w stanie dłużej utrzymać biznesu, ze względu na zły stan zdrowia. Zachowała wyposażenie, wykorzystywała identyczne receptury, pozostawiła ten sam personel. Pomysł poprowadzenia nowej restauracji szybko okazał się nierozsądny. Koszty utrzymania lokalu w połączeniu ze zobowiązaniami finansowymi wobec poprzednich właścicieli znacznie przekraczają bowiem dochód Pierogarni. Sytuacji nie poprawiły zmiany w wystroju czy dołożenie do menu lokalnych potraw. Przed zamknięciem biznesu Asię powstrzymują wyłącznie zatrudnieni pracownicy. Razem z nimi właścicielka wezwała na pomoc Magdę Gessler.